vi syns snart Ewe.

En glad och trött Miranda gick till skolan imorse. kom försent till första lektionen och rusar in som en stormvind i klassrummet. Alla sitter tysta och ingen rör en min, Malin våran lärare berättade att Ewe va död. jag trodde först inte att det va den Ewe som jag kände utan jag trodde det va någon annan, när jag efter 5 minuter insåg att det va Ewe som jag kände va jag tvungen att springa och spy. ångesten bubblade upp från magen och klumpen jag har i min hals har fortfarande inte gått bort.
hoppas du har det bra, Ewe vi syns snart igen, ta hand om dig själv tills den dagen jag får träffa dig igen.

så här kommer jag minnas dig Ewe, som den glada tjejen som hade så mycket kvar att ge<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0