SNÖ = SJUK

Att vara ute och springa i snö en hel kväll gjorde mig sjuk, gick till skolan och gjorde ett prov sen åkte jag hem till min pojkvän igen. Det va som att huvudet skulle flyga av och halsen skulle explodera men vad ska man göra då? vi va ju tvugna att hitta min pojkväns plånbok som han hade tappat någonstans i visby så det va bara att leta.
När JAG väl hittade den så gick vi hem. då hade vi redan varit ute från 9 till halv 12 så man kände ingen kyla längre ve va som att kroppen hade förfrusit innefrån. 
i alla fall när vi kom in så hade min pojkväns mamma gjort te till oss så vi la oss i sänger relativt fort och drack te och såg avatar. sjukt nice:) i alla fall det är historien om igår :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0