sitter fortfarande vaken

Va i skolan idag, stämningen är fortfarande dyster efter ewelinas död, Det är en känsla som man inte riktigt förstår sig på eller lättare sagt så vill man inte förstå sig på det, sitter just nu vaken hemma hos tristan och ska snart sova. kanske kommer vara uppe i ca en timme till.

va ute vid min pojkväns morsföräldrar idag. dom bjöd på mat och det va jätte mysigt och ett stort grattis till min pojkväns morfar som fyller år idag! jag vill också säga grattis till min syster som fyller 19 idag. så här kommer de!

Grattis min älskade syster!
hoppas du får den mest underbaraste födelsedagen någonsin och jag hoppas att du kommer minnas den här dagen om 60 år och fortfarande komma igår precis allt som hände.
största grattiskramarna till dig. Älskar dig// lillasyster <3

Så grattis till dig syster(och nu ska jag a en pinsam bild bara för att jag vet att hon kommer hata mig)


det här är min syster när hon är gravid, hon gick runt i den där rosa myspyssaken i 2 månader! hon är ju sååå söt!!!


sen måste jag ju ta den här bilden för den är fin :)

N
u ska jag fixa lite saker sen krypa till sängs!
hej då/w


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0