så mycket till att sova.

Det blev inget sova inatt, tyvärr men men det är väl lika bra antar jag, jag kommer inte ha min pojkvän vid mig imorgonnatt/inatt så då kanske jag kan få lite sömn om jag inte sover nu så kommer jag vara så trött så jag måste sova, det hade varit helt underbart. dock hatar jag att sovz utan min pojkvän men så får det vara, jag har ingen större val.
så imorgon ska jag träffa selma och maria, det ska bli kul, dock kommer jag vara supertrött så vi får se hur länge jag orkar va med dom, och som toppen på all grädde och glass så har jag inga cigg, jippie.. . . . . .

i alla fall hoppas ni får det bra! jag kommer inte vara inne på datorn någonting under det föjlande 24 timmarna så gå och lägg er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0