okej nu är jag ännu värre sjuk.

fan, skulle börja jobba imorgon men det känns som att den planen gick åt helvete.
Jag har 39(40 ibland) graders feber. jag nyser HELA tiden, Jag kna knappt stå upp på egen kraft och om jag försöker går jag in i väggar och dörrar, börjar storgråta varge gång jag hostar till för att det känns som att jag ska dö varje gång och det känns som att någon sliter itu mina ungor och sen är jag helt likblek och kna inte äta eller drick någonting med kryddor i för då känns det som att min hals ska explodera för att den är så sönderriven och blöder då och då

toppen, nu kar jag klagat klart, vill bara säga att under dom här 2 dagarna så har jag sätt hela "filmen" som heter nors&syd den är så jäva bra. säknade och kom på mig själv med att ha sätt på samma film i 1648 minuter.. så jävla grymt jobbat! ha det bra och hoppas inte ni blir sjuka. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0