Nu är det snart dags för att åka.

Hej alla söta små troll. tänkte bara berätta vad som händer nu dom här dagarna som kommer,
idag blir det städning på hög nivå, sen senare under dagen kommer jag att springa runt som en dåre lite överallt. har sjukt mycket att göra. jag ska träfa folk som jag behöver fixa saker hos. jag ska träffa antonia och hitta lite flummkläder i hennes garderob sen ska jag ta ut alla mina pengar från mitt konto, sen ska jag fixa lite anda saker och sånt. kommer nog inte sova inatt känns inte riktigt som att jag har tid för det. men imorgon åker vi med 5 över 7 båten till nynäs och sen drar vi oss vidare mot stockholmstad. tristan ska träffa några av hans vänner och jag ska hänga efter som en liten svans! aja det kommer nog bli helt okej! sen åker vi dit där vi ska sova och efter det så blir det freda´g och dags för the voice. kom ihåg att ni måste rösta på saga :D ! nej nu ska jag fixa mig sen blir det att börja städa. puss på er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0